Beeldvang zeker goed in vastgoed!
Beeldvang is in alle markten thuis maar van vastgoed gaat ons communicatiehart sneller kloppen. De afgelopen 25 jaar hebben we samengewerkt met de meest uiteenlopende projectontwikkelaars, bouwers en makelaars. Het resultaat is een ruime ervaring in het onderscheidend positioneren en profileren van projecten en woningen. Van het centraal station in Breda, appartementen in Rotterdam tot woningen in historisch Roermond. Elk project, een nieuwe uitdaging.
De projecten zijn verschillend, de aanpak is gelijk. We bepalen de strategie, verkennen de markt, onderzoeken de doelgroep en ontwikkelen een creatief plan op maat. Hierin brengen we in kaart hoe we ze het beste kunnen bereiken, enthousiasmeren en aanzetten tot de gewenste actie. Wat volgt is een onderscheidende positionering met een krachtige identiteit en een verhaal dat staat. Goed in vastgoed communicatie!
Online en offline goed in beeld!
De middelen die we gaan inzetten hangen af van het project en de doelgroep die we moeten bereiken. Meestal is het een mix van online middelen zoals een project website, project video en online marketing en de meer traditionele middelen zoals een bouwbrochure, banners of abricampagne.
Beeldvang heeft alle talenten in huis om een mix op maat te maken.
Zet de eerste stap naar succesvolle vastgoed communicatie!
Historisch genieten in monumentenstad Zutphen
Bekijk brochureZouwdal, landelijk wonen in nieuwbouwwijk Malberg
Bekijk brochureOogstrelende nieuwbouw appartementen op de Lloydpier
Bekijk brochureWonen op hoog niveau in luxe appartementen Heerlen
Bekijk brochureStoere moderne lofts in hartje Rotterdam
Bekijk brochure
Vorige slide
Volgende slide
Wat kunnen we allemaal voor jullie betekenen?
Om een goed beeld te krijgen van onze mogelijkheden hebben we ze even op een rijtje gezet:
- Project-, markt- en doelgroep analyse
- Ontwikkeling onderscheidende positionering
- Ontwikkeling naam, logo en bijpassende huisstijl
- Creatief koersplan voor projectpromotie
- Uitvoeren en realiseren van alle online en offline communicatiemiddelen
- Meten en onderzoeken van de resultaten en (indien nodig) aanpassen van strategie
Je merkverhaal begint hier.
Wij bouwen al ruim 25 jaar merken voor uiteenlopende organisaties in cultuur, overheid, zorg & welzijn en het bedrijfsleven. Steeds weer zien we dat een doordachte merkstrategie het verschil maakt tussen opvallen en overtuigen, tussen communiceren en converteren, tussen klantcontact en klantenbinding. Je merkverhaal vertellen we samen, laten we beginnen met een kennismakingsgesprek.