Hoe sterk is je Merk?

Doe de Merkatelier Merkcheck

Wil je meer weten over de conditie van jouw merk? Hoe is het met de eenheid in uitstraling, past het beeld nog bij deze tijd, haal je alles uit het medialandschap? Maar ook; waar is winst te halen op korte en lange termijn? Doe dan de Merkatelier Merkcheck. We gaan in 3 eenvoudige stappen direct de diepte in en dat levert je altijd waardevolle inzichten op waar je direct iets aan hebt.

Hoe werkt het?

Stap 1. Merk kennismaking
Om je merk te versterken moeten we jou eerst beter leren kennen.

Daarom starten we met een informatief Merkgesprek. Hierin stellen we jou vragen over je bedrijf; wie zijn jullie, waar sta je nu en waar wil je naar toe. Deze informatie is nodig voor de volgende stap.

Stap 2. Merk conditie

We weten wie je bent en waar je naar toe wil. Nu gaan we onderzoeken hoe je merk voor je werkt. Onze Merkmeesters onderzoeken jouw mediakanalen en marketinginzet. Daarnaast bekijken we de eenheid en continuïteit in uitstraling en boodschap. Hoe kun je jouw merk sterker en aantrekkelijker maken? 

Stap 3. Merk advies

Met de merkkennis die we hebben verzameld creëert het Merkatelier een advies op maat. We laten zien waar je merk nu staat en geven advies voor de korte en lange termijn. Onze jarenlange expertise als merkmakers zorgt voor een impactvolle aanpak. Klikt het? Dan maken we graag een afspraak om samen te gaan bouwen aan een sterker merk.  

Wat haal je uit de Merkcheck?

  • Inzicht in merkbeleving en merkinzet
  • Praktische tips voor meer media rendement
  • Tips over passende inzet beeld, video, tekst
  • Advies mediastrategie
  • Stappenplan aanpak merkversterking


De Merkatelier Merkcheck vertegenwoordigd een waarde van 2500,- en bieden we ter kennismaking aan voor 1500,-.

Aanvraagformulier

Merken van het Merkatelier

Vematrack-THUMB-1
Vematrack | Positionering & communicatiemiddelen
Merkcommunicatie| Merkontwerp| Merkstrategie

Factorium-thumb
Factorium
Merkstrategie| Merkcommunicatie| Merkontwerp

Thumb-vialogistics
Via Logistics
Merkontwerp| Merkcommunicatie