“Met ons. In Weert”
In opmaat naar het bezoek van de koninklijke familie aan de koninginnedag 2011 in Weert werd een campagne voor citymarketing opgezet. “Met Ons. In Weert” werd de pakkende kreet voor een stad die iedereen uitnodigt om mee te doen. Een veelzijdige stad waar samenwerking, gezins- en verenigingsleven maar vooral genieten van elkaar en de mooie omgeving centraal staan. De campagne richt zich voornamelijk op jonge gezinnen met kinderen die de basis zijn en blijven voor een gezond groeiende stad. Na een zeer succesvolle introductie werd de campagne in nauwe samenwerking met alle partijen rondom de stad doorontwikkeld en toegepast.
Een vlag voor verschillende evenementen en uitingen.
De campagne wordt toegepast voor uiteenlopende evenementen en doelgroepen zoals; de Weerter kermis, jubileumjaar 600 jaar stad, Winters Weert, etc. Het “Met Ons. In Weert” magazine met actuele onderwerpen en evenementen wordt 4 maal per jaar uitgegeven in een oplage van 117.000 stuks in de regio Weert en na de website volgt ook een App Met Ons. In Weert.
Vergroten van aantrekkingskracht en trots.
Beeldvang maakt deel uit van het “Met Ons. In Weert” team dat in goed overleg de promotionele acties bespreekt ontwikkeld en uitvoert. Zo ontstaat een eenduidig en krachtige campagne die de aantrekkingskracht van de stad en de trots van zijn bewoners vergroot. Alle online en offline communicatiemiddelen zijn opgenomen in een totaalpakket voor City Marketing. Een fraai staaltje samenwerking.