Een inspirerende pitch
Aan de rand van het landelijke Sevenum wordt in fases de kleinschalige woonwijk ’t Mäöleveld gerealiseerd, met in totaal 150 woningen. In samenwerking met Projectontwikkelaar Van Wijnen creëerde Beeldvang een inspirerende en overtuigende pitch om de opdracht voor de eerste fase van 41 woningen binnen te halen. Het voorstel was gebaseerd op de traditionele Oogstfeesten van Sevenum, een agrarische gemeente waar samen het succes van de oogst werd gevierd na een periodes van hard werken.
’t Mäöleveld dorpsgevoel nieuwe stijl
Na het toekennen van de opdracht begon Beeldvang met de presentatie van deze unieke woonwijk. De communicatie richtte zich op het samen vieren van het leven, de landelijke omgeving, en de mix van woonoplossingen voor jong en oud. Geheel in lijn met het oogstverleden van Sevenum, maakt een collectieve binnentuin met fruitbomen deel uit van het woonplan.
Een eigentijdse sfeer met nostalgische trekjes
Beeldvang ontwikkelde diverse communicatiemiddelen voor het woonplan, waaronder een huisstijl, website, presentatieborden en een social media campagne. De stijl die we hebben ontwikkeld, is modern maar met respect voor de historie en nostalgie van de streek. De landelijkheid wordt zichtbaar in linoleumsneden die de sfeer van het landelijke leven uitstralen.