Een nieuw gezicht voor Kermis Weert
Kermis Weert is na Tilburg de grootste van Nederland met meer dan 130 attracties verspreidt over 7 pleinen in het centrum. In overleg met de nieuwe kermismeesters is een communicatieplan opgesteld voor de totale promotie van de kermis. De belangrijkste doelgroepen hierin zijn; de jeugd van 11-17 jaar en gezinnen met kleine kinderen. Om deze doelgroep aan te spreken zijn we gestart met de ontwikkeling van een nieuwe aansprekende uitstraling voor Kermis Weert.
Een nieuw gezicht voor Kermis Weert
Kermis Weert is na Tilburg de grootste van Nederland met meer dan 130 attracties verspreidt over 7 pleinen in het centrum. In overleg met de nieuwe kermismeesters is een communicatieplan opgesteld voor de totale promotie van de kermis. De belangrijkste doelgroepen hierin zijn; de jeugd van 11-17 jaar en gezinnen met kleine kinderen. Om deze doelgroep aan te spreken zijn we gestart met de ontwikkeling van een nieuwe aansprekende uitstraling voor Kermis Weert.
Een nieuw gezicht voor Kermis Weert
Kermis Weert is na Tilburg de grootste van Nederland met meer dan 130 attracties verspreidt over 7 pleinen in het centrum. In overleg met de nieuwe kermismeesters is een communicatieplan opgesteld voor de totale promotie van de kermis. De belangrijkste doelgroepen hierin zijn; de jeugd van 11-17 jaar en gezinnen met kleine kinderen. Om deze doelgroep aan te spreken zijn we gestart met de ontwikkeling van een nieuwe aansprekende uitstraling voor Kermis Weert.
Bekijk de nieuwe promotiefilm!
Gratis VIP rittenkaarten
Het aanbieden van VIP kaarten met gratis attracties via de eigen social media en via een actie op L1 Media was een groot succes. Via een “Tag a friend” actie konden een FREAK kaart, een FAMILY kaart, een KIDS kaart en een FUN kaart gewonnen worden. De posts werden, met een kleine sponsoring, gedeeld als een malle en bereikten steeds rond de 45.000 mensen. Enkele honderden kermisliefhebbers deden mee met deze prijsvraag. De winnaars liepen met een lach van oor tot oor over de kermispleinen.