GGZ | Maak het verschil voor een kind campagne

Beeldvang maakt het verschil voor een kind!

1 op de 4 jongeren groeit op met zorgen thuis. Mensen en organisaties die veel met kinderen in contact zijn kunnen, als ze hier alert op zijn, een groot verschil maken voor een kind.
 
De opdracht vanuit 8 welzijns- en hulpverleningsorganisaties was dan ook het ontwikkelen van een crossmediale campagne die informeert maar zeker ook activeert. Een mooie uitdaging met een prachtig maatschappelijk doel. Dat een jongere zorgen heeft en hulp kan gebruiken kun je niet altijd zien.
 
Was het maar zo duidelijk als een emoji! Deze uitspraak is het uitgangspunt geworden van de campagne.

Crossmediale campagne

De campagne bestaat uit online en offline uitingen die verschillende doelgroepen gericht aanspreken om het verschil te maken. Deze uitingen verwijzen naar de website die de bezoeker stapsgewijs meeneemt en laat zien hoe hij of zij het verschil kan maken voor een kind. De vervaardigde animatie is in samenwerking met de Beeldentemmers uit Budel gemaakt. Ook de 8 organisaties die de campagne uitdragen zijn opgenomen op de website. Zo kan de bezoeker die een kind nog verder wil helpen makkelijk uitzoeken welke organisatie het beste past bij de hulpvraag. Via de toolbox kan iedereen de campagne-uitingen downloaden en zelf delen in het eigen medianetwerk. Beeldvang is er trots op dat we ons creatieve steentje konden bijdragen aan dit mooie doel!

Je merk versterken?

Dat doen we in ons merkatelier in Weert. Neem contact met ons op, dan kijken we hoe we jouw organisatie onweerstaanbaar maken.

Ook interessant

Menswel_mockup omslagafbeelding
Menswel
Merkontwerp| Merkcommunicatie
IRS Robotics video omslagafbeelding
IRS Robotics
Merkcommunicatie
OML Jubileum video omslagafbeelding
OML
Merkcommunicatie

Meer weten over dit project?

Hans vertelt er graag meer over. Neem contact op via hans@beeldvang.nl of bel +31(0)495 54 48 93.

Deze website maakt gebruik van cookies voor functionaliteit en analyse. Lees de privacy-policy voor meer info.