DELA | Jaarverslag 2015

‘Wat je meegeeft, is wat je straks achterlaat’.

Het financiele jaarverslag 2015 van Cooperatie DELA, verbeeld vanuit de campagne
“Wat je meegeeft, is wat je straks achterlaat’. De structuur werd vernieuwd en verbreed met o.a. MVO beleid. Het landschap van DELA en hun waardecreatie is helder neergezet aan de hand van infographics en illustraties in eigen stijl. Samen met de prachtige sfeerbeelden, authentieke verhalen en mooie woorden uit de campagne verbeelden zij het gedachtengoed van DELA. Het verslag werd gedrukt op duurzaam Revive White Uncoated, 100% gerecycled papier.

Je merk versterken?

Dat doen we in ons merkatelier in Weert. Neem contact met ons op, dan kijken we hoe we jouw organisatie onweerstaanbaar maken.

Ook interessant

Vlassak Vacature THUMB
Vlassak - Employer Branding en Website
Merkstrategie| Merkcommunicatie| Merkontwerp
TAL Techniek Vacature THUMB
TAL Techniek - Employer Branding
Merkstrategie| Merkcommunicatie
Bikkel bikes website THUMB
Bikkel Bikes
Merkstrategie| Merkcommunicatie| Merkontwerp

Meer weten over dit project?

Hans vertelt er graag meer over. Neem contact op via hans@beeldvang.nl of bel +31(0)495 54 48 93.

Deze website maakt gebruik van cookies voor functionaliteit en analyse. Lees de privacy-policy voor meer info.