Wat je zegt en ziet dat ben je ook echt zelf!

Door: 9 april 2018 april 11th, 2018 Algemeen

Wie alleen maar bezig is met de veranderingen om zich heen, loopt het risico zichzelf kwijt te raken. Herkent u dat? Het gevoel dat u mee moet met nieuwe ontwikkelingen. Vanuit onzekerheid om de volgende grote kans in uw markt te missen onderzoekt u nieuwe kanalen om met de buitenwereld te communiceren. Social media, nieuwe website, retargeting campagnes… Alleen, met welk verhaal gaat u naar buiten treden?

Kunt u de essentie van uw onderneming in enkele woorden en 
beelden neerzetten? Duidelijk en trefzeker? Herkent u zichzelf nog in uw website? Nieuwe communicatiemiddelen zijn niet de oplossing, de kern van uw bedrijf opnieuw helder krijgen – daar gaat het om.

Beeldvang vangt de identiteit van uw bedrijf. Wat maakt u onderscheidend, wat is uw kernverhaal? Wij helpen uw unieke kracht te vinden én verbeelden. In vier logische stappen van identiteit naar communicatiekracht. Dat doen wij voor diverse scholen, voor de bekendste uitvaartverzekeraar, voor een regio-ziekenhuis, de grootste wijnimporteur van Nederland, maar ook voor de kleinere MKB’er. Met een nieuwe focus maken zij optimaal gebruik van de communicatiemiddelen die nodig zijn om hun doelen te bereiken. Niemand weet hoe de wereld er over vijf jaar uitziet. Alleen met een sterke eigen identiteit kunt u de veranderingen die op u afkomen aan. Wat de toekomst ook brengt, u bent er klaar voor.

Want wat je zegt én ziet, dat ben je ook echt zelf.

Nieuwsgierig geworden?

Geef jouw reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.