Succesvolle Facebook actie voor Open dag Breda Centraal

Door: 23 februari 2015 maart 2nd, 2015 Algemeen

Om de bezoekers naar de open dag van de woningen bij het nieuwe centraal station van Breda te bevorderen werden alle media ingezet.

Na evaluatie bleek de inzet van social media campagnes uiterst effectief. Intussen zijn er meerdere open dagen georganiseerd en wordt met name Facebook ingezet om de doelgroep te bereiken. Met een media budget van ongeveer 500,- euro wordt een zeer uitgebreide geselecteerde doelgroep bereikt. De grote bezoekersaantallen bewijzen de effectiviteit van de campagnes.

Buro Beeldvang onderhoudt en verzorgt voor diverse klanten de online media campagnes. Wij twitteren en facebooken altijd met een vooraf bepaald doel en budget. Hierbij nemen we de klant altijd mee in onze activiteiten en de resultaten. Zodat zij ook wegwijs worden in social media. Dat is dubbele winst zogezegd. Wilt u ook  kennismaken met de kracht van social media? Kom dan eens op de koffie, helemaal social.

Geef jouw reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.