Een nieuwe gezicht
voor VIA Recruitment
VIA Recruitment is succesvol en heeft duidelijke groeiambities. Ze loopt daarbij tegen de grenzen van haar huidige branding aan. Er is geen duidelijke positionering en onvoldoende samenhang tussen de verschillende labels (Recruitment, Solutions, Academy). Ze is groot in haar eigen regio en binnen haar specialisme logistiek en supply chain, maar is autonoom gegroeid en te bescheiden geweest in haar communicatie en merkuitstraling. Daardoor is VIA onvoldoende zichtbaar buiten haar bestaande netwerk en regio. Tijd om dat te gaan veranderen!
VIA heeft behoefte aan een duidelijke, zelfbewuste en coherente merkuitstraling en merkbelofte. Een overkoepelende propositie die op onderscheidende wijze duidelijk maakt waar VIA voor staat en wat ze kandidaten en opdrachtgevers te bieden heeft. In een visiesessie met medewerkers en klanten van VIA werden de vijf stappen tot een sterk merk doorlopen.
- Wie ben je en wie wil je zijn? Identiteit
- Waar wil je naar toe? Doel
- Wie heb je daar voor nodig? Doelgroepen
- Wat is relevant voor deze partijen? Belofte
- Hoe gaan we ze dat vertellen? Communicatie en media
De opbrengst van deze sessie is vertaald in een koersplan met kernboodschap:
Waar je ook naartoe wilt. Vind je weg. VIA Logistics Professionals
Volg ons!