De ‘next step” voor Stepco!

Stepco is een gerenommeerde IT dienstverlener gevestigd in Limburg en is gespecialiseerd in cloud, IT beheer en IT security diensten. Na een aantal wijzigingen in de organisatie is er behoefte aan een nieuwe koers met een krachtige positionering. Een sterk en onderscheidend merk dat verbeeld wat Stepco te bieden heeft. In enkele merksessies is de visie op de toekomst en de onderscheidende kracht van Stepco vastgesteld.

Het vastgestelde merkprofiel is vertaald naar een restyling van de complete huisstijl en een nieuw merkverhaal waarin de mensen van Stepco centraal staan. Het grootste misverstand van IT is dat het over computers gaat. Dat is niet zo. IT gaat over mensen.

Stepco, jouw collega’s van IT.

Echte mensen,
echte oplossingen

Heldere website in 3 “steps”

De dienstverlening van Stepco is te verdelen in drie levels (Steps). Als eerste het niveau van de werkplek die alles met software,appartuur en IT structuur te maken heeft. Een stap verder is de infrastructuur dat de verbinding met de buitenwereld goed regelt en het mogelijk maakt dat mensen veilig op afstand met elkaar kunnen werken. Om dit allemaal veilig te blijven doen wordt stap drie; een krachtige IT beveiliging door Stepco verzorgd. De website neemt je mee door deze drie stappen en stelt je voor aan de mensen die jouw per stap het beste van dienst kunnen zijn.

Na het vaststellen van de juiste “tone of voice” zijn we gestart met een moderne en krachtige verbeelding van de nieuwe identiteit. Een nieuwe huisstijl, nieuwe communicatiemiddelen en een nieuwe online omgeving. Een eigenzinnig en creatief gezicht passend bij de nieuwe koers.

Bekijk de website

“Beeldvang is behalve een creatief buro een fijne gesprekspartner en adviseur. Beeldvang denkt mee en is zeer betrokken bij elke stap van onze positionering”

Cyriel Hendrix, marketeer Stepco

Meer weten over het positioneren van jouw bedrijf?

Drukwerk, fotografie en huisstijlhandboek

In de nieuwe Stepco huisstijl staan medewerkers en de drie stappen van dienstverlening centraal. Drie frisse kleuren, echte betrokken medewerkers en een heldere overzichtelijke vormgeving zijn de ingrediënten van de nieuwe uitstraling. Om het nieuwe merk goed te kunnen beheren is de nieuwe stijl vertaald in een duidelijk en praktisch huisstijlhandboek.

Hiernaast is samen met Stepco een communicatieplan ontwikkeld om de nieuwe koers online en offline te delen met klanten en prospects.

De kracht van verbeelding werkt voor iedereen.     Ook voor u?

Bekijk ook deze projecten

Factorium Tilburg | Positionering & communicatiestrategie

10 september 2018

Vematrack | Positionering & communicatiemiddelen

5 januari 2018

SJG | Huisstijl

30 januari 2015