Elk seizoen een nieuw gezicht

Pascaud ontwikkelt behandelingen en producten passend bij elk seizoen van het jaar. Zo staat het voorjaar voor reiniging en zuivering en de zomer voor bescherming en verfrissing. Beeldvang ontwikkelde een reclameconcept waarin de vier verschillende seizoenen centraal staan. De winterperiode staat voor Clear…, helder, opgeruimd en schoon. Je lichaam schoon en zuiver hebben zorgt ervoor dat je huid kan ‘ademen’, dat je ogen kunnen stralen en je geest helder is.

site_clear_pascaud

De kracht van verbeelding werkt voor iedereen.     Ook voor u?

Clear… brochure

Om deze producten te promoten is een optimale mix samengesteld van online en offline media, zoals een brochure, advertenties en bijpassende Facebook-acties! De social media die worden ingezet worden zowel door Beeldvang als door de Pascaud medewerkers bijgehouden. Zo geniet men van het voordeel van een juiste uitstraling en de actualiteit van elke dag. Hiernaast leren de medewerkers gaandeweg meer van de kracht van social media.

“Het eerste contact met Hans en Beeldvang was naar aanleiding van het ontwerp van onze cosmetica verpakkingen. Sindsdien werken we veel samen omdat de kwaliteit van het werk uitstekend is. Er wordt meegedacht, prima voorstellen gedaan en altijd op de overeengekomen tijd het werk afgeleverd. Beeldvang is creatief, origineel, meedenkend en betrouwbaar. Belangrijke waarden voor prettig zakendoen.”

Mardge Pascaud, CEO & Founder – Pascaud Beauty Innovations

Één uitstraling online en offline

In de brochure worden tal van tips gegeven hoe je jouw lichaam kunt “zuiveren” zodat je jezelf beter voelt en er beter uitziet. De campagne is verder uitgewerkt in diverse communicatiemiddelen en displaymateriaal. De eenheid in uitstraling vergroot de (h)erkenning en het bereik.

Pascaud-Seizoen-Rollup-Banner

Pascaud-Clear-Display