Kermis Weert | Campagne & Communicatiemiddelen

Een nieuw gezicht voor Kermis Weert

Kermis Weert is na Tilburg de grootste van Nederland met meer dan 130 attracties verspreidt over 7 pleinen in het centrum. In overleg met de nieuwe kermismeesters is een communicatieplan opgesteld voor de totale promotie van de kermis. De belangrijkste doelgroepen hierin zijn; de jeugd van 11-17 jaar en gezinnen met kleine kinderen. Om deze doelgroep aan te spreken zijn we gestart met de ontwikkeling van een nieuwe aansprekende uitstraling voor Kermis Weert.

Een nieuw gezicht voor Kermis Weert

Kermis Weert is na Tilburg de grootste van Nederland met meer dan 130 attracties verspreidt over 7 pleinen in het centrum. In overleg met de nieuwe kermismeesters is een communicatieplan opgesteld voor de totale promotie van de kermis. De belangrijkste doelgroepen hierin zijn; de jeugd van 11-17 jaar en gezinnen met kleine kinderen. Om deze doelgroep aan te spreken zijn we gestart met de ontwikkeling van een nieuwe aansprekende uitstraling voor Kermis Weert.

Een nieuw gezicht voor Kermis Weert

Kermis Weert is na Tilburg de grootste van Nederland met meer dan 130 attracties verspreidt over 7 pleinen in het centrum. In overleg met de nieuwe kermismeesters is een communicatieplan opgesteld voor de totale promotie van de kermis. De belangrijkste doelgroepen hierin zijn; de jeugd van 11-17 jaar en gezinnen met kleine kinderen. Om deze doelgroep aan te spreken zijn we gestart met de ontwikkeling van een nieuwe aansprekende uitstraling voor Kermis Weert.

Bekijk de nieuwe promotiefilm!

Gratis VIP rittenkaarten

Het aanbieden van VIP kaarten met gratis attracties via de eigen social media en via een actie op L1 Media was een groot succes. Via een “Tag a friend” actie konden een FREAK kaart, een FAMILY kaart, een KIDS kaart en een FUN kaart gewonnen worden. De posts werden, met een kleine sponsoring, gedeeld als een malle en bereikten steeds rond de 45.000 mensen. Enkele honderden kermisliefhebbers deden mee met deze prijsvraag. De winnaars liepen met een lach van oor tot oor over de kermispleinen.

Kermis-Rittenkaarten-Back-2

Je merk versterken?

Dat doen we in ons merkatelier in Weert. Neem contact met ons op, dan kijken we hoe we jouw organisatie onweerstaanbaar maken.

Ook interessant

Thumbnail-workshop-web
Creatieve Workshop
Beeldvang Merkatelier
Verhoeven Int THUMB kopiëren
Verhoeven International | Positionering, Huisstijl en Website
Merkcommunicatie| Merkontwerp| Merkstrategie
Thumbnail_Regiodeal-web
Regiodeal - Samenwerking Midden Limburg (SML)
Merkcommunicatie| Merkontwerp| Merkstrategie

Meer weten over dit project?

Hans vertelt er graag meer over. Neem contact op via hans@beeldvang.nl of bel +31(0)495 54 48 93.

Deze website maakt gebruik van cookies voor functionaliteit en analyse. Lees de privacy-policy voor meer info.