Graaver graaft groener!

Graaver.com is een uniek platform voor het verhuren van graafmachines. De website brengt lokale verhuurders van graafmachines en uitvoerders die een machine willen huren bij elkaar. Hiermee wordt lokaal ondernemerschap gestimuleerd en transportkilometers bespaard, goed voor de portemonnee én voor het milieu! Maar het platform wil meer. De bij de deelnemers aanwezige kennis en ervaring over grondverzet wordt op het platform gedeeld. Zodat klussen efficiënter, goedkoper en duurzamer uitgevoerd kunnen worden. Een platform met een groen hart.

Beeldvang tekende voor het hele merktraject. Na het vaststellen van de ambitie, het onderscheidend vermogen en de doelgroepen zijn we gestart met de bouw van een sterk merk voor Graaver. Naast het bedenken van de naam en een onderscheidend merkverhaal zijn we aan de slag gegaan met de huisstijl en de bijpassende fotografie.

In 3 stappen van klus naar klaar

Bij het ontwerpen van het online platform waren de uitgangspunten; duurzaam delen, topmerken en ervaring, eenvoudig en leuk. Hiernaast staat het “samen groener graven” gevoel centraal. De site neemt bezoekers in 3 eenvoudige stappen mee van klus naar klaar. Zonder veel poespas zodat men meteen aan de slag kan. Juiste machine gevonden? Dan krijg je nog tips om de klus efficiënt en duurzaam uit te voeren. Winst voor mens en milieu!

 

Bekijk de website

“Super creatief en zeer professioneel! Anders is het werk van Beeldvang niet te omschrijven. Met de oplevering van verhuurplatform Graaver.com heeft Beeldvang weer een topprestatie geleverd voor ons bedrijf.”

Bram Beenen, marketing Verhoeven

Drukwerk en fotografie

De uitgangspunten van het platform zijn vertaald in stoere fotografie vanuit de dagelijkse praktijk. Mannen die samen met Graaver elke klus kunnen klaren.

De beelden zijn verwerkt in diverse middelen om het huurplatform te promoten. Folders, rollup banners, tipstickers en andere materialen. Samen vertellen zij het groene verhaal van Graaver.

Meer weten over het positioneren van jouw bedrijf?

Bekijk ook deze projecten

Factorium Tilburg | Positionering & communicatiestrategie

10 september 2018

Vematrack | Positionering & communicatiemiddelen

5 januari 2018

SJG | Huisstijl

30 januari 2015