Golden Tulip
Playtime Anytime

Golden Tulip heeft wereldwijd een nieuwe koers uitgezet onder de noemer Playtime, Anytime. Het vaak stoffige en formele hotelwezen krijgt hiermee een nieuwe speelse en persoonlijke invulling. Maar hoe vertaal je dit naar een lokaal hotel? Wat wordt de regionale boodschap en voor wie?

De antwoorden op deze vragen heeft Beeldvang in een koerssessie met personeel en klanten opgetekend. De nieuwe koers is ingevuld met de lokale krachten en uitdagingen. Het resultaat is een nieuw Merk voor Golden Tulip Weert.

Speels, persoonlijk en lokaal

De nieuwe koers wordt zichtbaar in tal van online en offline communicatiemiddelen. De stijl; persoonlijk, lokaal en eenvoudig. Om verblijf en bezoek nog aangenamer te maken is een mix gemaakt van lokale en hotel-hoogtepunten. Gebundeld in communicatie waar je blij van wordt.

Meer weten over het positioneren van jouw bedrijf?

De kracht van verbeelding werkt voor iedereen.     Ook voor u?

Bekijk ook deze projecten

Stadspromotie | Met ons in Weert

3 februari 2015

SJG | Huisstijl

30 januari 2015