“Op het moment dat ik plannen had om mijn eigen zaak te starten heb ik Hans gevraagd om eens na te denken over de uitstraling die hoorde bij hetgeen ik in de markt wilde zetten. Dit heeft Hans perfect aangevoeld en opgepakt en mede door zijn creatieve inbreng staan we waar we nu staan. Het ontwerp van het logo in combinatie met de kleuren passen perfect bij de uitstraling van een financieel adviesburo. Dit moet enerzijds vertrouwen uitstralen maar moet vooral niet stoffig en ouderwets overkomen. Buro Beeldvang is een aanrader als het gaat om de juiste snaar te raken bij ontwerpen en ontwikkelen van een eigen identiteit. Daarnaast is Buro Beeldvang uitstekend in staat om dit te combineren met een eigen website…kijk voor de aardigheid maar eens naar het resultaat op www.frankvogel.nl.”

Frank Vogel | Directeur Frank Vogel financieel advies

Bevlogen, persoonlijk en betrokken

Bevlogen, persoonlijk en betrokken adviseren. Dat zijn de uitgangspunten van Frank Vogel Financieel advies. Juist in een tijd van centralisatie en online dienstverlening leggen de medewerkers de nadruk op persoonlijk menselijk contact. Dat is het vertrekpunt en de motivatie van deze dienstverlener. Deze uitgangspunten zijn vertaald in een frisse huisstijl. Het logo symboliseert het meedenken in persoonlijke en financiële groei. De huisstijl is toegepast in alle nodige online en offline communicatiemiddelen. Na een vliegende start blijft het bedrijf de stijgende lijn met succes vasthouden.

De kracht van verbeelding werkt voor iedereen.     Ook voor u?