‘Méér betekenis geven aan het leven’.

Dit jaar werd het jaarverslag verbeeld vanuit het gedachtegoed: ‘Méér betekenis geven aan het leven’. DELA wil een betrokken coöperatie zijn die het leven méér betekenis geeft. Dat is wat zij aan hun medewerkers, leden en de samenleving willen tonen. Betekenis geven doet ieder mens voor zich. Door in hun dienstverlening goed te luisteren en te inspireren, kunnen ze hun medewerkers en leden wel méér betekenis laten ontdekken.

Bekijk het jaarverslag

Het gedrukte verslag werd geheel in nieuwe stijl door ons verzorgd. Vier authentieke verhalen van leden en medewerkers werden toegevoegd om inzicht te geven wat het thema voor hen persoonlijk betekend. Het landschap van DELA en hun waardecreatie zijn helder neergezet aan de hand van infographics en illustraties.

Naast de gedrukte versie, werd het verslag ook gedigitaliseerd als interactieve PDF en realiseerden wij een animatievideo, waarin het jaarverslag in 3 minuten helder wordt samengevat.

Beeldvang is al sinds 1998 werkzaam voor Dela.
Een van onze jaarlijkse werkzaamheden is het vervaardigen van het sociaal en financieel jaarverslag.

De kracht van verbeelding werkt voor iedereen.     Ook voor u?