Fris, jeugdig en vol in de aandacht op Social Media!

Door: 23 september 2016 oktober 14th, 2016 Algemeen

De kermis moet nog starten, maar is op Social Media al helemaal geslaagd. Het aantal likes is gestegen van 7400 naar meer dan 8700 door gerichte Facebook acties. Voor de start van de campagnes hebben we een nieuwe frisse huisstijl neergezet die past bij de jeugdige doelgroep.Belangrijkste doelgroep in onze communicatiestrategie is jeugd tussen +/- 11-17 jaar. Om deze doelgroep aan te spreken werd het logo en de huisstijl compleet vernieuwd. Het nieuwe spectaculaire logo met snelle attracties, ronddraaiende elementen en knallende kleuren viel direct in de smaak. Ook de slogan, de beelden en de patronen onderstrepen de jeugdige stijl van Kermis Weert.

Een knallende Social Media campagne heeft de doelgroep in beweging gezet. We verlootten 3 VIP rittenkaarten met meer dan 20 gratis attracties. De respons was overweldigend, sommige posts kregen zelfs meer dan 700 reacties en bereikten meer dan 50.000 mensen. Per week tikte de tellen een bereik van meer dan 150.000 mensen aan. En dan moet de kermis nog beginnen!

Bekijk het flitsende resultaat via deze links

Kermis website  Kermis facebook

Geef jouw reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.