Opfriscursus online marketing met Google Digitale Werkplaats.

Door: 6 juni 2018 november 11th, 2019 Algemeen

Google kwam een dik jaar geleden met de introductie van een gratis online Digitale Werkplaats. Ja je hoort het goed: gratis! Je kunt zelf aan de slag om je online marketing skills, te toetsen/upgraden. Na succesvolle edities van de (offline) Digitale Werkplaats (waar wij deelnamen aan de editie in Maastricht), volgde al gauw de online versie voor zzp’ers en kleine ondernemers. De online trainingen zijn te volgen voor iedereen die meer wil weten over de mogelijkheden die het internet biedt op het vlak van online groei.

Toch is het lastig voor bedrijven deze kans te grijpen wanneer ze te weinig digitale vaardigheden of kennis bezitten. Vandaag de dag is het voor elke ondernemer mogelijk wereldwijd zaken te doen door het gebruik van internet. Google wil ondernemers uit heel Europa de kans geven kennis op te doen over online zakendoen en het inzetten van technologie om hun bedrijf een boost te geven.

Bart van Buro Beeldvang dook voor onze klanten in de Digitale Werkplaats en behaalde dan ook met vlag en wimpel het google online marketing certificaat. Bart: “Voor onze klanten ben ik dagelijks bezig met online & offline media dus ik was best benieuwd wat deze tool aan kennis te bieden had! Het online programma bestaat uit meer dan 80 video’s, waarbij het voor deelnemers mogelijk is een eigen programma samen te stellen. Wanneer deelnemers de cursus hebben afgerond bezitten ze een brede basiskennis over alle digitale marketingmogelijkheden die het internet biedt. Voor mij was het een goede opfris cursus en ik heb zelfs nieuw kennis opgedaan! Ik raad het onze klanten zeker aan, vooral voor het mkb is dit een goede basiskennis om online groei te realiseren!”

Digitale Werkplaats

Zie je na deze cursus de digitale bomen door het bos nog niet!?

Wij helpen je graag om het digitale landschap voor jou in kaart te brengen!

Maak een afspraak

Geef jouw reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.