Punt Welzijn

Previous slide
Next slide

Op elk punt in je leven…

Punt Welzijn is een dienstverlenende welzijns­­organisatie en richt zich op kinderen, jongeren, ouders, senioren, vrijwilli­gers(organi­saties), mantel­­zorgers, buurt­bewoners en nieuw­komers in gemeente Weert. Punt Welzijn had behoefte aan een overkoepelende sterke identiteit, eenheid in communicatie en meer bekendheid. Een sterk merk, met een sterke uitstraling zogezegd. Een mooie uitdaging voor de Beeldvangers.

Vanuit een gezamenlijke nieuwe focus is een sterk merkverhaal geformuleerd dat vertaald is naar elke afdeling en elke doelgroep. Een merkverhaal gebaseerd op er zijn voor elkaar, op elk punt in je leven!
Samen met Merkteam Punt Welzijn heeft Beeldvang deze nieuwe koers stap voor stap uitgevoerd. Het nieuwe merkverhaal is uitgewerkt tot een vernieuwde huisstijl, nieuwe communicatiemiddelen en een nieuwe online omgeving.

Bouwen aan een deelcultuur

Uitgangspunt van de stappen is het creëren van een “deelcultuur” waarbij de afdelingen en medewerkers de vele verhalen van Punt Welzijn vertellen. Om dit mogelijk te maken heeft Beeldvang de organisatie de tools gegeven om zelf effectieve communicatie te maken, online en offline. Deze nieuwe werkwijze past helemaal bij het steeds snellere en diverse medialandschap.
Previous slide
Next slide

Website

De diversiteit van Punt Welzijn komt samen op de nieuwe website waarin alle diensten zijn opgenomen. De samenhang en verbondenheid tussen de verschillende diensten komen op één punt bij elkaar. Naast het concept en ontwerp tekende Beeldvang ook voor de fotografie en de teksten in samenwerking met Ruud de Vreeze fotografie en Jacques Vos van Hotcopy.

Je merk versterken?

Dat doen we in ons merkatelier in Weert. Neem contact met ons op, dan kijken we hoe we jouw organisatie onweerstaanbaar maken.

Ook interessant

Vlassak Vacature THUMB
Vlassak - Employer Branding en Website
Merkstrategie| Merkcommunicatie| Merkontwerp
TAL Techniek Vacature THUMB
TAL Techniek - Employer Branding
Merkstrategie| Merkcommunicatie
Bikkel bikes website THUMB
Bikkel Bikes
Merkstrategie| Merkcommunicatie| Merkontwerp

Meer weten over dit project?

Hans vertelt er graag meer over. Neem contact op via hans@beeldvang.nl of bel +31(0)495 54 48 93.

Deze website maakt gebruik van cookies voor functionaliteit en analyse. Lees de privacy-policy voor meer info.